ممکن است این گزارش قطعی پاسخ برای تست بارداری شما باشد؟

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 28
    کل نظرات کل نظرات : 5
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 19
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 6
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 192
    بازدید ماه بازدید ماه : 2017
    بازدید سال بازدید سال : 15422
    بازدید کلی بازدید کلی : 80712

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.144.187.103
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس daranews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

ممکن است این گزارش قطعی پاسخ برای تست بارداری شما باشد؟

 

بنابراین میتونی از بی بی چک یا تست های بارداری و یا حتی آزمایش خون، بنا به صلاحدید پزشکتون کمک بگیرین و ببینین باردار هستید یا نه. همچنین اگر دچار عارضه پزشکی دیگری مثل فشار خون بسیار بالا یا حتی دیابت هستید این میتواند بر رسیدن مواد غذایی و اکسیژن به جنین شما تاثیر بگذارد. ویار داشتن (تمایل به غذا یا میوه خاص) از اوایل بارداری آغاز و تا پایان بارداری طول می کشد و گاهی حتی در برخی از زنان باردار به شکل تنفر از غذا نیز می تواند رخ دهد. زنان باردار اندکی پس از اتصال تخمک بارور شده به پوشش رحم، تولید HCG را آغاز می کنند. زمانیکه یک تخمک لقاح یافته خودش را به پوشش داخلی رحم میرساند ، این هورمون ترشح میشود. علی رغم پنجره باروری و زنده ماندن اسپرم با کیفیت که در بهترین شرایط حدود 6 روز طول میکشد ( البته نه در همه افراد )، اما بیشترین شانس باروری حدود دو روز قبل از تخمک گذاری می باشد که اسپرم تازه و مرغوب در کنار تخمک قرار میگیرد.

پزشک شما با احتیاط تر رفتار می کند بیشتر شما را به مطب فرا می خواند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر با روشهای تشخیص بارداری آشنا شوید. در کنار پیروی از رژیم غذایی سالم و راهکارهایی که در بالا به آنها اشاره شد، شما می توانید با مصرف قرص های مناسب تهوع بارداری را کنترل کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که مصرف این قرص ها بدون مشورت با پزشک ممنوع است. شما می توانید جهت خرید قرص ضد تهوع از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید. لاغری سریع و بدون بازگشت پس از زایمان، دانستن نکات مهم بارداری و یادگیری چگونگی مراقبتهای لازم، برای هر مادری از ضروریات به حساب میآید که معمولاً از طریق مطالعه و مراجعه به متخصص زنان و زایمان انجام میپذیرد. با انجام چه کارهایی میتوانیم از وقوع خطرات بارداری پیشگیری کنیم؟ در شرایط خاص برای برخی از خانمها شرایط ازدواج در سنین بالا مهیا میشود که گاه انکارناپذیر است که با خطراتی به نسبت بیشتر از سایرین مواجه میشوند.باید بدانیم تغییر در طبیعت با مشکلات خاصی همراه است.

در دوران بارداری، بیشتر خانمها با مشکل فشار خون درگیر هستند. نشستن در یک محفل زنانه دور یک خانم باردار که هنوز جنسیت فرزندش تعیین نشده است؛ برای بیشتر خانمها جذابیت دارد. در گذشته که تکنولوژی سونوگرافی برای تشخیص جنسیت جنین وجود نداشت، زنان تلاش می کردند تا با استفاده از روشهای دیگر جنیست جنین خود را تشخیص دهند. برای کمک به شما یک تقویم طراحی شده است که با کلیک کردن در کادر اولین روز از آخرین قاعدگی برای شما ظاهر می شود، از روی این تقویم تاریخ خود را پیدا و کلیک کنید تا وارد کادر شود. به طور معمول حالت تهوع دو هفته پس از گذشت تاریخ اولین قاعدگی شروع می شود. شنیدن آن برای اولین بار میتواند بسیار هیجانانگیز باشد. بنابراین به جای اینکه با باورهای غلط بخواهید فشار خون بالای خود را به خاطر پسردار شدن، تحمل کنید؛ زودتر برای کنترل آن با یک پزشک متخصص زنان و یک پزشک متخصص قلب و عروق تماس بگیرید زیرا خطر ختم بارداری، برای شما زیاد است. باید بدانید که زمان شروع حالت تهوع در زنانی که باردار می شوند با یکدیگر متفاوت است.

در همین راستا باید بدانید که تهوع شدید می تواند نشان دهنده جنسیت جنین باشد. با این حال، برخی نشانهها میتوانند بیانگر جنسیت جنین باشند. در سالهای اخیر مطالعاتی درباره اثر فشار خون بر جنسیت جنین انجام شده است؛ دانشمندان با این مطالعات متوجه شدهاند که فشار خون بالاتر میتواند نشانه پسردار شدن و فشار خون پایین در دوران بارداری میتواند نشانه دختردار شدن باشد. این مطالعات نتایجی را درباره اثر فشار خون بالا بر جنسیت فرزند، اثبات کردهاند؛ اما نمیتوان گفت این نتایج صد در صد درست است و زنان برای داشتن پسر یا دختر، فشار خون خود را بالا یا پایین ببرند یا از بالا یا پایین بودن این فاکتور سلامتی، حدس بزنند جنسیت بچه چیست؟ دکتر فاطمه رنجبر: بارداری در سن بالا علاوه بر زمان کوتاه برای ایجاد ارتباط مادر وفرزندی ، شانس ابتلا به بیماریهای روانی را هم افزایش می دهد. نوع دیگری از لوازم پیشگیری که برای گرمای بیشتر رابطه زناشویی و ایجاد صمیمیت بین زن و شوهر استفاده میشود، فاندوم است اگر میخواهید بیشتر با فاندوم آشنا شوید به لینک زیر مراجعه کنید. در واقع با استفاده از این موج هورمون ها جنین خود را برای تنفس و هضم غذا در محیط بیرون از رحم آماده کرده است و در این مواقع است که رحم مادر نسبت به این علامت ها واکنش نشان می دهد و شروع به باز شدن می کند، در این جاست که می گوییم مرحله زایمان صورت گرفته است.

حالت تهوع در بارداری که تهوع صبحگاهی نیز نامیده می شود، می تواند نشانه خوبی برای بانوان باردار باشد. بسیاری از بارداری های سالم هرگز تهوع صبحگاهی را تجربه نمی کنند. علاوه بر این، زنانی که چند قلو باردار هستند، بیشتر تهوع صبحگاهی را تجربه می کنند و دلیل آن سطح بالای HCG است. موارد دیگری که بسیاری آنرا به علائم بارداری دختر ربط می دهند ، شکل شکم در بارداری است . اگر وزن شکم شما در وسط جمع شده است و باعث شود گرد به نظر برسد این باور وجود دارد که شما قصد دختر شدن دارید. اگر شامپو واکنشی نشان ندهد، زن ظاهراً باردار نیست. وقتی خانمی باردار میشود و مشکلات فشار خون برایش پیش میآید؛ اطرافیان دوست دارند این موضوع را جنسیت فرزند او را ربط دهند. روش قطعی تعیین جنسیت جنین، انجام سونوگرافی در هفتهی بیستم بارداری است. برخی خانم ها در ادرار مقدار کمی هورمون نشان می دهند بنابراین اگر پریود نمی شوید و هنوز جواب تست شما منفی است سه روز صبر کنید سپس دوباره تست انجام دهید.

گذشتگان ما هم اعتقاد داشتند که مادری دختر باردار است که شکم او رو به بالا باشد یا به اصطلاح جنین در بالای رحم قرار داشته باشد ، همچنین گفته می شود اگر فرم شکم مادر شبیه به یک توپ بسکتبال ،کروی باشد ، فرزند دختر دارد . برای اینکه بتوان گفت اگر مادری فشار خون بالا دارد؛ حتما پسردار میشود یا اگر خانمی فشار خون پایینی در دوران بارداری داشته باشد؛ دختر به دنیا میآورد؛ شواهد علمی کافی در دست نیست. این افراد معتقدند که اگر طی سه ماه اول بارداری مارد باردار موقع خواب ، به پهلوی راست بخوابد یکی از علائم بارداری دختر را تجربه می کند. این مکمل ها حاوی موادی هستند که ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را به شما می رسانند و از بروز تهوع تا حد زیادی پیشگیری می کنند. اما در بدن زنانی که جنین پسر دارند، هورمون های کمتری ترشح می شود، به همین دلیل حالت تهوع کمتری را تجربه می کنند. دلیل این امر ترشح هورمون های زیاد در بدن مادرانی است که دارای جنین دختر هستند. با این حال باید بدانید که علت تهوع دوران بارداری تماما با ترشح هورمون های بارداری مرتبط نیست. با این حال، اگر عادت ماهانهتان عقب افتاده، بهتر است در خانه یک تست بارداری انجام دهید و درصورت مثبت بودن، از متخصص زنان و زایمان وقت بگیرید.

آیا اگر فشار خون در بارداری بالا باشد مادر پسر به دنیا میآورد؟ فشار خون بالا در زنان باردار، نسبتا شایع است اما فشار خون پایین هم میتواند آنها را در خطراتی قرار دهد. فشار خون بالا در بارداری یعنی اینکه فشار شما از 135/85 بالاتر برود. این اطلاعات اگرچه از تحقیق دانشمندان کانادایی منتشر شده است اما میزان اختلاف فشار خون در زنانی که پسر به دنیا آورده بودند نسبت به زنان که دختر به دنیا آورده بودند؛ آنقدر زیاد نیست. میزان استرس مادر پیش از بارداری بر جنسیت جنین تاثیرگذار است. به طور کلی، باید بدانید به نظر نمی رسد ارتباط زیادی میان جنسیت کودک و زمان حالت تهوع وجود داشته باشد. در صورتی که قصد باردار شدن دارید باید به صورت برنامه ریزی شده در هر 2 یا 3 روز یک بار رابطه جنسی برقرار شود. این پنج هفتهٔ آخر، زمانی است که شما نیاز به مراقبت بیشتری دارید و باید نسبت به دردها و انقباضات رحم خود آگاه باشید. زنان مبتلا به بیماری تهوع صبحگاهی سطح HCG بیشتری نسبت به سایر زنان باردار دارند.




تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 25 مرداد 1402 ساعت: 9:59
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: